Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-06, 09:12   #39
nøtta
Seniormedlem

nøtta sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Alder: 38
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: fitline yoghurt

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

Næringsinnhold

(1 liter ferdig ALL-IN-1000 YOGHURT med 3,0% melk)

Energi: 1806kJ
425kcal
Protein 47 g
Kolhydrater 42 g
Fett 1,7 g
Kalsium 1440 mg
Magnesium 250 mg
Fosfor 1340 mg

nå tror du sikkert at dette er en dårlig vits men jeg får bare ikke dette til og gå opp

for yoghurt krymper ikke sant så av en liter melk blir det mindre en en liter yohurt ? altså en "porson" (en sånn bolle) med fitline yoghurt lages av 1 liter h-melk 650 kcal + en pose fitline pulver 150 kcal = 800 kcal

hvordan kan da en liter yoghurt inneholde 425 kcal en liter burde jo da inneholdt mer enn 800 kcal eller ihvertfall ikke mindre. Og hvor blir fettet av ? blir det mindre når man lager yogurt ?

Ps: jeg skriver bare opp kcal for enkelthetens skyld men for det ikke til og stemme med khd, protein og fett heller ....

jadda ! bare steng tråden hvis dette spm går deg på nervene ser jo at det står på pakka så veit jo at dere har rett men bare skjønner det ikke ...

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat