Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-06, 10:07   #25
Fjonken
Seniormedlem

Fjonken sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 59
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Storbror klippet lillesøster og jeg eksploderte totalt!

Jeg ble skamfert av en frisørlærlig jeg da. Skulle ha permanent for å få puddelhår.. Men lærlingen må ha gjort noe galt for håret falt av i store dotter. Jeg så ut som en lodott med som var barbert her og der. Det så helt for jævlig ut. Tenk dere en med overpermanentert hår. Skikkelig afro ble det og med bare flekker fordelt som de hvite rutene på en fotball. Sånn så jeg ut! Enden på visa var at jeg måtte klippe det snaukort. Gikk med piggsveis i lang tid og konventerte fra dollie til punk. Bytta ut rosa gensere ( dette var i puddelhårets glanstid på 80-tallet) og plastørepynt med lærjakke og nagler og barberblader. Mora mi fikk sjokk! Men jeg måtte jo. Det så bedre ut med det tilbehøret til det snaua håret enn om jeg hadde fortsatt min ferd med plastdill, glittersminke og ballgensere. Så i et år var jeg altså medlem av punkegruppa Nei Til Alt! Digga heavy metal og kjørte sykkel..

Medlem av piskeklubben

Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat