Opprinnelig lagt inn av Anne
Dette var jo kjempeflott resultat på så kort tid.
Det må jo være kjempemotiverende å fortsette med lavkarbomat når du ser så fine resultater. Bortsett fra vekta. Hvordan føler du formen ellers er da? Tenker ikke på magen, men det er så mange av oss , om ikke alle, som føler oss mye mer opplagt på lavkarbomat. Hva synes du? Viktig det også.
lykke til videre....
Jeg føler meg hverken mer eller mindre opplagt på lavkarbo... Men som B-menneske som står tidlig opp, mann og tre barn, krevende leder-stilling, så er jeg veldig sliten på ettermiddagene, både før og nå. Men jeg har ikke hatt et snev av hodepine de siste tre månedene, hvis lavkarbo kan ta æren for det. Pleier ha mine sjeldne migrene-helger og "stress"-hodepine ettermiddager, men de er BORTE! Og så merker jeg at det ikke er så viktig å spise lunsj ca kl. 11 lenger, med en god lavkarbo frokost kan jeg holde leeeeenge før jeg blir sulten, og tilsvarende etter lunsj. Så når jeg spiser korrekt blir det mindre behov for mellom-utskeielser. Middagene blir de minst korrekte for meg. Barna er hysterisk allergisk mot sunn mat, så det blir middager de liker som jeg forsyner meg moderat av for syns skyld, og så blir de sunne middager på meg der jeg har mulighet for det uten at noen av barna blir skeptiske.
Og så, æh.. æh.. får man dårlig ånde av lavkarbo? Syns jeg har fått det ihvertfall. Skrekk og gru.
Men sånn når alt kommer til alt, dette har vært den letteste "kuren" jeg noensinne har prøvd (bortsett fra de 2 første ukene, Fase 1 South Beach).

|