Vis enkelt innlegg
Gammel 21-04-06, 12:08   #11
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tar det lang tid å komme i ketose?

Opprinnelig lagt inn av Boxie

Takk for tips! Skal variere litt med salaten heretter ja. Dessverre drikker jeg altfor lite vann. Har aldri hatt stort vannbehov og er av typen som tisser ut vann med en gang. Men siden jeg vet at i ketose så MÅ man drikke mye vann så har jeg hele tiden vann med meg og jobber med saken å drikke mer. Startet med ketose-diett sist mandag. Hvordan kjenner man forresten på kroppen at man er i ketose?

Jeg forstår dette med å tisse ut vannet med en gang, men dersom du drikker to liter vann pr dag, så vil du merke at du ikke blir så mye tissetrengt hele tiden etter en stund. I allefall har det brukt å være sånn til meg. Jeg må gå rundt med vannflaske og telle desiliter for å få i meg nok vann, for jeg har ikke tørstefølelse.

og i kostindusert ketose med lindberg skal man vist ha flere karber enn ketolyse og Atkins tror jeg... men mum har mer peil på dette enn meg...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat