Vis enkelt innlegg
Gammel 21-04-06, 14:21   #13
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 45
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tar det lang tid å komme i ketose?

Opprinnelig lagt inn av Boxie

Samme her! Jeg må trene ganske hardt og lenge før jeg blir tørst, så jeg må drikke fordi jeg skal og ikke fordi jeg føler for det. Jeg har svak både sult-, tørst- og metthetsfølelse og har vært slik hele livet. Er nok litt rar...

På den dietten som jeg har fått hos Linbergklinikken så skal jeg ligge på max 40 g karbo. Og det er ettersom jeg forstår mer enn i startfasen hos Atkins. Men jeg synes det er vanskelig å telle i starten og er for redd for å komme over 40 g så derfor har det nok blitt for lite karbo til nå. Blir nok mer proff etter hvert.

du må huske å få i deg nok karber også da, men siden du spiser en del salat tror jeg ikke det blir noe problem.
men får du ikke noe veilledning av lindbergklinikken til å få hjelp med den tellinga di da? og så må du huske på at kroppen din også behøver fett...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat