Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-06, 00:14   #7
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Et alvorlig problem: Jeg er AVHENGIG av søtstoff

Opprinnelig lagt inn av AnnaV

Beklager å måtte si det Sirimor, men innlegget ditt var utrolig godt å lese - jeg har aldri hørt om noen andre med dette problemet, og da jeg innså at jeg hadde det, var det veldig ensomt

Sitat:

Ensomt å ha et problem man tror man er alene om i verden - innlegget ditt viser at jeg ikke er alene, og det er godt å vite

Sitat:

litt for tilfeldig om de eneste to skulle være pålogget og skrivende i samme stund en fredag kveld. Uansett, jeg tar fatt i mitt problem nå, for aller, aller første gang, og er meget spent på hva de neste ukene vil bringe...

Det du sier her skjønner jeg veldig godt

Jeg er "periodeavhengig" av flere ting jeg.

Men jeg er heldig, for jeg har ikke så lett for å bli avhengig av stoffer over tid, bortsett fra sukker - og bakervarer, ting med mel i - det er nesten enda verre. Men det er et stort problem for de som har det. Det er visst noe med mange reseptorer i hjernen som avgjør om man blir lett avhengig av røyk - kan jo tenkes at det gjelder andre ting også...

PS: Jeg har sluttet med sukker i dag... og nå sitter jeg og røyker... og knasker läkerol...

Sist redigert av Huldr : 22-04-06 kl 01:02.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat