Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-06, 00:41   #11
AnnaV
Medlem

AnnaV sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Bergen
Alder: 49
AnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjent

Sv: Et alvorlig problem: Jeg er AVHENGIG av søtstoff

Herregud så deilig å lese at det ikke bare var meg! I og med at, samfunnet sett som en enhet, lavkarbo og dette med sukkeravhengighet kun er i startfasen, så har vel vi truffet neste problemstilling - at man skifter fokus på avhengighet i stedet når man gir opp sukker. Få studier omhandler vel avhengighet av sukker-erstatninger, vil jeg tro. Men et problem er det - like reelt, om enn ikke like utbredt. kanskje jeg skal sende inn et artikkelforslag til en eller annen tidsskrift som ligger litt i forkant her - kanskje mat og helse, eller noe sånt? tror liksom ikke det nye eller kk er klar for det ennå... I allefall, nå sitter jeg her, ca en time senere, og føler meg faktisk lett til sinns. Fordi jeg tror jeg har fått satt ord på problemet mitt, funnet ut at et problem jeg ikke ante eksisterte, faktisk er MITT EGET problem. Og første steg mot å løse problemet er vel å finne ut at det faktisk er der... Jeg er optimist. Det er en stund siden jeg var. Takk, alle sammen!

"Jeg spiser for å leve - jeg lever ikke for å spise"
AnnaV er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - egenkomponert Svar med sitat