Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-06, 10:18   #9
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 55
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Paprikas slankedagbok

Opprinnelig lagt inn av paprika

I går lagde vi Heistad gelé, og det var dessverre ingen suksess Vi synes den smaker veldig kunstig. Synd, vi er egentlig veldig glade i gelé begge to. I dag fikk jeg ketolyseboka, og vurderer å bytte diett. Ketolyseboka er mye bedre enn den Atkinsboka jeg har, og den besvarer mange spørsmål jeg ikke visste at jeg hadde Det eneste aberet er at jeg ikke aner hvordan jeg skal klare å spise bare 15 g karbo om dagen. Jeg har jo hatt problemer med å holde meg til 20, så jeg ser absolutt at dette kan bli vanskelig. Jaja, nå må jeg stikke, skal på nattevakt.

Jeg går på ketolyse og spiser mellom 10 og 20 karber om dagen, som oftest nærmere 20 og går helt fint ned i vekt

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat