Vis enkelt innlegg
Gammel 23-04-06, 07:00   #58
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: fitline yoghurt

Opprinnelig lagt inn av dingpot

Når dere bestiller fitline yoghurten, bestiller dere da "Fitline all in one 1000" 6 x 50 gram? Er det da nok til 6 liter yoghurt?

Og jeg finner så lite info om produktet på nettsiden... Kunne gjerne tenke meg å lese litt mer om det. Og det står ikke noe om porto såvidt jeg kan se. Har jo skjønt at jeg bare er nødt til å bestille dette produktet

Er det en fordel å bestille gjennom deg, Fedonisten?

6 x 50 gram er nok til 6 liter yoghurt ja. Jeg har mer info om produktet og kan sende det til deg på mail - hvis du gir meg mailadressen din. Send meg den på PM du hvis du vil.

Portokostnader avhenger av totalvekt vettu - og da blir det vanskelig å spesifisere på en nettside. Siden det er forskjellig hvor mye hver enkelt bestiller. Det er vanlige portotakster (posten sine).

Personlig syns jeg nok at Fedonisten er lettere å hanskes med for bestilling enn den nettbutikk-løsningen, og det KAN jo virke som det er flere her som syns det også

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat