Det var masse snadder, men jeg savnet poteter og ris bl.a. Hadde nok riktig bok, kjøpte den tilogmed 2 x for å gi et eks til min søster, fordi jeg er veldig enig i og teorien og hadde selv også vekttap i de 3-4 ukene jeg holdt på.
Snadderet ble kjedelig når jeg spiste det, men tok meg ikke tid til å forske i retter mm, lagde meg pannekaker av soyamel og det hjalp litt for suget på vanlig brødmat.
Problemet mitt er vel at jeg ikke har så j... mye tid å være på kjøkkenet, slik at det må være mat jeg kan ete hvorsomhelst, derfor passer fedonbrødet og hermetisk pålegg meg bra, for da har jeg noen skiver i sekken uansett hvor jeg er.
På min egenkomponerte diett + bevegelse har jeg nå tatt av 12 kg i perioden 4. august til 8. september. Skal på vekta i morgen igjen og da er det spennende om det fortsatt raser.
Ser også frem til å reise til Alm-Senteret, ikke spesielt for dietten, for kostholdet skjønner jeg meg sånn passe på, men det å trene og bevege meg i fem uker, få litt kondis, få pusten tilbake og ikke minst kanskje klare å gå noen trapper uten svetteduk og se ut som et damplokomotiv.
|