Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-04, 14:15   #9
StorOla
Juniormedlem

StorOla sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Odda i Hardanger
Alder: 63
StorOla har en fantastisk aura rundt segStorOla har en fantastisk aura rundt seg

Det var masse snadder, men jeg savnet poteter og ris bl.a. Hadde nok riktig bok, kjøpte den tilogmed 2 x for å gi et eks til min søster, fordi jeg er veldig enig i og teorien og hadde selv også vekttap i de 3-4 ukene jeg holdt på.

Snadderet ble kjedelig når jeg spiste det, men tok meg ikke tid til å forske i retter mm, lagde meg pannekaker av soyamel og det hjalp litt for suget på vanlig brødmat.

Problemet mitt er vel at jeg ikke har så j... mye tid å være på kjøkkenet, slik at det må være mat jeg kan ete hvorsomhelst, derfor passer fedonbrødet og hermetisk pålegg meg bra, for da har jeg noen skiver i sekken uansett hvor jeg er.

På min egenkomponerte diett + bevegelse har jeg nå tatt av 12 kg i perioden 4. august til 8. september. Skal på vekta i morgen igjen og da er det spennende om det fortsatt raser.

Ser også frem til å reise til Alm-Senteret, ikke spesielt for dietten, for kostholdet skjønner jeg meg sånn passe på, men det å trene og bevege meg i fem uker, få litt kondis, få pusten tilbake og ikke minst kanskje klare å gå noen trapper uten svetteduk og se ut som et damplokomotiv.

StorOla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat