Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-06, 23:21   #17
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Splenda i norske butikke hyller fra mai!

Opprinnelig lagt inn av Matadormix

Ville bare si at jeg var i sverige på lørdag og en kompis kjøpte et brett med cola light. Cola har begynt å bruke sukralose som søtningsstoff for å bevare smaken i lightbrus. Om det spruter ut kreft i alle vinkler pga sukralose vet jeg ikke, men næringsinnholdet var faktisk bare nuller!!! og 0 kcal p/100ml. så jeg lurer litt på hva slags hokus pokus de har kommet med nå.

PS. Det skal nevnes at cola lighten var vesentlig mye bedre, og overgikk egentlig vanlig cola. kameraten min løp inn og kjøpte enda ett brett

De selger Cola Light med Sucralose i alle norske dagligvarer nå. De selger ikke den med aspartame lenger.....