Vis enkelt innlegg
Gammel 25-04-06, 11:33   #9
Fjonken
Seniormedlem

Fjonken sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 59
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Bør jeg bekymre meg?

Stivelsesintoleranse a la cøliakie kan være en årsak.. Og en lignende sykdom som jeg ikke helt husker navnet på, men det var kronisk tarmbetennelse som gjør at stivelsen ikke blir tatt opp i kroppen. Noe med problemer med spalting av stivelse. Reagerer han slik på sukker også så kan det være en indikasjon på hormonmangler eller spaltingsproblemer. Næringen blir i allefall ikke tatt opp i kroppen. Noe som fører til feilernæring og underernæring. Og feilernærte barn har jo oppsvulmede mager.. Nei, nå må jeg slutte.. Du får vel angst her nå.. Kort sagt.. Det er mange mulige årsaker. Du må bare finne ut hva som konkret feiler din sønn. For noe er helt åpenbart galt. Gi deg aldri. Det kommer til å bli slitsomt og krevende.. men før eller siden vil du finne ut av det og da kommer det din sønn til gode.. Det er belønning vel verd å streve for.

Medlem av piskeklubben

Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat