Vis enkelt innlegg
Gammel 25-04-06, 12:47   #9
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: Tolv vanlige slankefeil

Jeg syns den damen så veldig frisk ut jeg. Unge folk burde egentlig ikke være tykkere enn det der. Du skal ikke mer enn femti år tilbake for at dette var normalt blant unge damer. Dagens kosthold og manglende motivasjon har ført til at vi er blitt vant til at folk er overvektige og lett overvektige blir nå regnet som normale.
Jeg og en lærling såg ett bilde av en ung dame, Lærlingen sa at dette var en flott dame. Men, sa jeg, hun har jo hengemage sa jeg. Men det har de jo alle sammen sa han. Men det hadde de ikke da jeg var ung. Noen kanskje men de fleste hadde ikke noe mage hengende over bikinitrusen på åttitallet.
Når det er sagt så må jeg også si at det er mange som er veldig flotte selv om de har noen kilo for mye Men bilde det var jo bare litt komisk og har ingenting med slanking eller kosthold å gjøre.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat