Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-04, 08:52   #2
ryli
Danseløve

ryli sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Alder: 47
ryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastisk

Hei Kanel!

Gratulerer så mye! Det er litt av et resultat du kan vise til. til deg. Hvor lang tid har du brukt på dette?

Skjønner godt at du har litt delte følelser nå. Jeg har fortsatt mange kg igjen før jeg er fornøyd, men synes det er utrolig morsomt og motiverende så lenge vekta raser nedover. Kommer nok også å grue meg litt til dagen jeg er i mål.
Men samtidig er jo ikke jobben over da. Det vil fortsatt ta en god stund før kroppen har vent seg til sin nye matchvekt.

Synes du skal fortsette å veie deg, jeg. (ikke daglig, men f.eks. 1-2 ganger i måneden) Ikke bare for din egen del, men også for alle oss andre her inne. Hvis du fortsetter med å rapportere hvordan det går med deg, vil det være til stor hjelp for oss andre. Det vil være kjempefin motivasjon for oss å se at du klarer å holde vekta. Og hvis du mot all formodning skulle begynne å slite litt, sitter vi klare til å støtte deg.

Det jeg egentlig mener å si, er at vi står klare til å fylle opp tomrommet i hverdagen din. Så ikke hold deg borte fra forumet selv om du er ferdig med å "slanke" deg. Fortsett med å rapportere hvordan du har det, og hjelp oss andre med oppmuntringer og gode råd. Tror ikke det er mange som har lignende resultater å vise til som det du har. Du må jo ha masse fine erfaringer som også vil kunne hjelpe mange av oss andre.

Hilsen Ryli

ryli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Varierende... Svar med sitat