Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-06, 21:50   #1
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk
Question

Operasjon - erfaring noen?

I helga var jeg ute med noen veninner, og siden alle er mer eller mindre misfornøyd med jobbene de har for tiden ble det endel snakk om jobbsøking og sånn. Jeg er jo smertelig klar over at det ikke akkurat hjelper i søkeprosessen å se ut som jeg gjør, siden arbeidsgivere automatisk antar at da er man lat, tiltaksløs og fullstendig uten selvkontroll. I tillegg til at man selvfølgelig bruker mesteparten av tida på å spise, og er sjukmeldt mesteparten av tida... For min del kan ikke det være lenger fra sannheten. Riktignok har jeg vært skikkelig forkjøla et par ganger det siste halvannet året, men det er mer relatert til dårlig luft på jobben enn min fysiske helse. Noe jeg trekker konklusjon om utfra at jeg er den som har vært minst forkjøla på avdelingen i vinter.
Mine "veninner" (har litt vanskelig for å se på de som det for øyeblikket.-... GRRRR ) mente at jeg burde ta fri en stund og dra på slankefarm i estland, evt ta en slankeoperasjon. Lett for de å si med de perfekte kroppene sine og største arbeidsrelaterte problem er dårlig kaffemaskin!! (OK, de har kanskje flere kjipe ting, men akkurat nå syns jeg de er unødvendig sutrete! ) ( i tillegg kom det så raskt og samstemt at jeg skjønte at dette var noe de hadde snakket om før uten at jeg var tilstede...)
Jeg prøvde å argumentere at det kanskje var litt bortkastede penger, tatt i betraktning at mitt problem er at jeg spiser for lite, og ikke helt skjønner hvordan en slankeoperasjon da skal kunne virke positiv?
Så det jeg lurer på da, er det et poeng å vurdere operasjon selv om man ikke har så veldig stor apetitt? Eller har det mest effekt på de som spiser mye?
Jeg begynner å bli ganske desperat på å komme meg vekk fra den jobben jeg har nå, så jeg er snart villig til å gjøre hva som helst som kan skaffe meg noe annet... Ikke at det er eneste begrunnelsen for å gjøre noe såpass drastisk, men akkurat nå er det den mest prekære....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat