Gratulerer Kanel.
Dette var kjempehyggelig nytt.
Jeg har lurt på hvor du har vært. Jeg synes det er så lenge siden jeg har lest noe av deg....Og ikke sett deg logget inn heller.
Nå derimot, var du her med gode nyheter. Du verden sier jeg bare. Det må være en kjempedeilig opplevelse. Jeg gleder meg med deg.
Du sier du er litt bekymret for "abstinenser", det kan jeg skjønne. Jeg ser jo hvor opptatt jeg blir av det jeg holder på med. Tankene dreier seg veldig mye om kosthold og helse. Sunt det, mener ikke annet, men når vektresultatet er nådd, da får en vel steaks litt bedre tid Eller hvA a skal en bruke tiden til da...bortsett fra vedlikehold
Nei tuller litt, men skjønner jo hva du mener. Du skal bruke tiden til å bli kjent med den nye deg nå, og bukplastikken tar jo også litt tid. Det er jo en tid etter operajonen også. Og etter det; nyt ditt nye jeg. Lær det å kjenne og gjør alt det du ønsket å gjøre før du gikk ned. Hoppe, danse , sprette, trimme lett, mener uten besvær, og nyte det.
Og ikke minst kom innom oss og fortell hvor godt det er. Vi vil gjerne følge deg og ta del i ditt "nye" liv også. Vi trenger noen "forbilder" her vet du
Ta denne med på veien og lykke til med operasjonen til uka
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
|