Gratulerer med fantastisk resultat!
Syns det er så morsomt at du har greid dette!!
Når det gjelder tomrommet du føler nå når du er ferdigslanket - så er ikke det noe rart i det hele tatt syns jeg! For vet du hva? Uten at jeg skal sammenligne overvekt og slanking med andre sykdommer - så er det faktisk mange som er syke (la oss si at de har candida) og er med i en forening for denne sykdommen. Og så blir de "plutselig" friske...... Da er det faktisk veldig mange som opplever at "hele det sosiale nettverket" deres raser sammen - for de føler at de ikke har et fellesskap med noen lenger....
Tilbake til deg, Kanel! Vi i forumet har jo absolutt både behov for og glede av at du fortsatt er her - selv om du er 55 kilo lettere og ferdigslanket. Som noen har skrevet før her tror jeg - det er jo noe som heter vedlikehold også. Og du som har vært gjennom den lange prosessen du har vært, har helt sikkert enormt mye å bidra med til alle oss andre som fortsatt er på vei. Og veie deg kan du vel fortsatt gjøre?! Alle som har slanket seg en gang eller to vet at det kan være fort gjort at kiloene såkalt sniker seg på igjen...
Nei - kom igjen og "del av deg"!! Nå skal snart sykehuset få en bit mage - og da kan vel vi få noe av alt som er i hodet og hjertet?