Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-04, 17:44   #7
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk
Thumbs up

You lucky guy !! Bare lurer på hvor du er hen "prosessen" ??? Det er ikke induksjon forstår jeg, siden du drikker Cola Light (inneholder aspartame fyfy, men hvis du ikke plages med "cravings" og ikke staller.....) og spiser sjokolade med nøtter.....

Hva slags wraps bruker du ? Har lett etter noen med lite karber, men finner ingen ! (Har tenkt å bestille fra LaTortilla på nettet, men det er dyrt !!)

Som du kanskje har lest bryr jeg meg ikke så mye om fargen på ketostix'en, etter at jeg for lenge lenge siden fant ut at de ble mørke hvis jeg drakk for lite vann ! Kjiiipt ! Og at jeg tok av selv om de var lyse og noen ganget stoppet selv om de var mørke ... m.a.o. ketostix forteller bare at det er ketoner i urinen og at du forbrenner "noe", ikke nødvendigvis at du tar av ! Det er en fin kontroll greie innimellom - men det blir lett hysteri !!

Lykke til uansett - du ser ut til å være velsignet med en alldeles ypperlig forbrenning !