Sv: Rødvin
Opprinnelig lagt inn av La_Bomba
Hvorfor skal en som er ny i forumet ha ekstra respekt og ydmykhet??? Er ikke forumet åpent for alle og alle er likeverdige? Er ikke respekten for spørsmålet viktig?
Det som står på startsiden deres da, betyr ikke det noe? : "PS: Forumet er kun brukerstyrt - her finnes ikke noe ekspertpanel."
Jeg synes også det er direkte ufint av deg å påstå at:
"Hvis du synes det er "hønekakling og syklubbprat" vi driver med, er kanskje ikke dette forumet for deg?"
Jeg sa at jeg synes det er mye hønekakling og syklubbprat her ja, men å påstå at jeg mener dere bare bedriver det er ikke riktig.
Hvis du leser svaret mitt ser du at jeg også skrøt mye av forumet og spesielt Nille. Jeg ba om å ikke bli misforstått men det klarte du allikevel.
Og alle forum har endel kakling og ikke relevante svar, det er naturlig men lavkarbo.no synes jeg er ekstrem i så måte.
Kanskje er dere blitt så navlebeskuende at dere ikke tåler at det kommer noen nye og forteller at dere kakler som høner i stor grad? Hva med å vise nye medlemmer respekt og ydmykhet, og lære noe nytt av nykommere?
Jeg kan fortelle at jeg er med i flere forum om lavkarbo i andre land og finner at mange av dem er bedre enn dette ja, men det umulig for meg å spørre om rødviner som selges i Norge i disse forumene.
hallo
hiss deg ned, du er jo verre enn meg jo, en av grunnene til at jeg ikke er her så mye lengre