Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-04, 17:21   #5
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Jeg gir alltid beskjed om at jeg vil ha ekstra salat/grønnsaker istedenfor poteter. Har ikke opplevd noe probolem med det, hverken i Norge, Sverige, Danmark eller i England. Flere steder har jeg ikke vært det siste året !! Siden jeg har en sterk motvilje (og halsen snører seg) mot junkfood, så har jeg ikke hamburgerproblemet. Har forstått på mine canadiske/amerikanske forumvenner at de alltid ber om den burgeren de vil ha men uten brød. Mange av de amerikanske kjedene har allerede lavkarbo alternativ. Men det tar vel litt tid før slikt når oss i Europa.

Vi må huske på at det er VI som er kundene. Det er VI som betaler varene. Jeg foretrekker å spise på steder hvor de skjønner dette. Om de ikke vil gi meg noe annet isteden har jeg iallefall lov til å forlange at de fjerner det jeg ikke vil ha.

Tror vi bare må bli litt tøffere. Som sagt har jeg ikke opplevd noe problem i det hele tatt !