Opprinnelig lagt inn av sirimor Ja da var det ny uke. Forrige gikk så der, må jeg si, INGEN styrketrening . Jeg skal prøve igjen denne uken. Har falt litt utpå i matveien, men det skal ihvertfall ikke hindre meg ifra å trene! Uke 17: 24. - 39.04.06. mandag: morgentur 60 min. - utført tirsdag: morgentur 60 min. - utført onsdag: morgentur 60 min. - utført torsdag: styrketrening 45 min. - ikke utført ingenting i dag fredag: morgentur 60 min. - utført lørdag: morgentur 60 min. - ikke utført, men 30 min. styrketrening + 30 min. kveldstur søndag: styrketrening 45 min. - ikke utført, men 60 min. formiddagstur Redigeringer føres inn med brun skrift etterhvert, så får vi se hvordan det går. Heia meg! Heia alle sammen, mener jeg
Opprinnelig lagt inn av sirimor
Ja da var det ny uke. Forrige gikk så der, må jeg si, INGEN styrketrening . Jeg skal prøve igjen denne uken. Har falt litt utpå i matveien, men det skal ihvertfall ikke hindre meg ifra å trene! Uke 17: 24. - 39.04.06. mandag: morgentur 60 min. - utført tirsdag: morgentur 60 min. - utført onsdag: morgentur 60 min. - utført torsdag: styrketrening 45 min. - ikke utført ingenting i dag fredag: morgentur 60 min. - utført lørdag: morgentur 60 min. - ikke utført, men 30 min. styrketrening + 30 min. kveldstur søndag: styrketrening 45 min. - ikke utført, men 60 min. formiddagstur Redigeringer føres inn med brun skrift etterhvert, så får vi se hvordan det går. Heia meg! Heia alle sammen, mener jeg
Jeg er fornøyd med uke 17. Nå har jeg kommet igang med gåturene, nå må jeg fortsette med styrketrening. Planen er 2 økter i uka ut mai-måned. Så fra juni skal jeg øke til 3 pr. uke. De andre dagene fylles med raske morgenturer. Uke 18: 1. - 7. mai mandag: morgentur 60 min. - ikke utført altfor støl!! tirsdag: morgentur 60 min. - utført onsdag: styrketrening 30 min. - utført + 30 min. rask gåtur torsdag: morgentur 60 min. - utført fredag: morgentur 60 min. - utført lørdag: morgentur 60 min. - utført søndag: styrketrening 30 min. - utført + 30 min. rask gåtur Blir spennende å se om dette lar seg gjennomføre da. Skal gjøre så godt jeg kan.