Vis enkelt innlegg
Gammel 02-05-06, 13:04   #16
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Ketose på proteinrik mat- gunstig?

Opprinnelig lagt inn av Fjonken

Og jeg har et spørsmål til Boxie. Ser du kombinerer ketolyse og Lindberg..

Det er bare begrepsforvirring ser jeg. Trodde også med en gang det var snakk om Lindberg og Ketolysekuren. Ketolyse er jo Torkil sitt "ord" - satt sammen av ketose og lipolyse. Så det er ikke Lindberg og ketolyse, men Ketogen Lindberg..... Det er noe legene på Lindberg klinikken anbefaler for å kickstarte systemet og komme i ketose - isteden for å bruke Eurodiett, - og før man senere går over til vanlig Lindberg kosthold.... Det er på en måte en slags mellomting mellom Atkins Induksjon og vedlikehold - som vedvarende - hvor man fremdeles er i ketose men spiser mer enn på Induksjonsnivå. En slags vedvarende uten stigen, om du skjønner hva jeg mener !