Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-06, 22:24   #6
guro
Sterk og fri!

guro sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Alder: 60
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Sv: Fjerning av amalgam

Jeg fjernte amalgan i fjor høst. Da tungmetallforgifning diskuteres som mulig utløsende årsak til endel av de med min diagose. Fordi jeg var redd for å være sensitiv, tok jeg en prøvetann først, for å se hvordan jeg reagerte. Det var ikke noe problem. Derfor tok jeg resten i et gap - 7 stykker. Jeg gjorde dette hos en tannlege som spesielt opptatt av alternativ helse, og hadde alt utstyret i orden. Jeg fikk aktivt kull å drikke før han begynte. Og masse avsug og greier, mens han fjernet amalgamet. Jeg fikk beskjed om å ta en C24 kur etterpå (rensing) samt følgende kostilskudd:
Spectro (dobbel dose)
Calcium 330mg
Magnesium 300mg
Sink 30 mg
Vitamin C i pilver, 1 toppet ts.

Jeg tok C24 kuren - til tross for at jeg synes 24 timer er kort tid å rense kroppen på. Jeg var ikke flink med tilskuddene. Da jeg ble skannet (kvantemedisinsk) et halvt år senere hadde jeg spor av amalgam mange steder i kroppen. Jeg er startet derfor med disse tilskuddene igjen, samt Clorella.

Jeg tror det er lurt å finne en tannlege som er bevist.