Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-06, 00:50   #12
Mum 4 2
Seniormedlem

Mum 4 2 sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 55
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Sv: Pollenallergi og matintoleranse og.. ææh!

Jo det er kortison. Ikke det spor at allergimedisin i den depo medrol

Sakset fra felleskatalogen:
INJEKSJONSVÆSKE 40 mg/ml: Depo-Medrol: 1 ml inneh.: Metylprednisolon. acet. 40 mg, macrogol. 4000 29 mg, natr. chlorid. 8,7 mg, myristyl-gamma-picolin. chlorid. 0,19 mg, aqua ad iniect. ad 1 ml. H02A B04

Kan ikke se at denne skal inneholde antihistaminer jeg nei.

Ellers så har du fått masse gode råd mofe. Henger meg på de jeg. Og tarmhelse er veldig viktig. Ser at når mine to matintolerante sønner får i seg nok probiotika (via blant annet fit-line yogurt) så tåler de også mer, både matmessig og sykdomsmessig.

Har selv brukt akupunktur i flere år, og har hatt god effekt av det. Er veldig plaget igjen i år (øyne og hals) og bør vel strengt tatt ringe akupunktøren min igjen. (noterer bak øret til i morgen).