Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-04, 14:43   #5
Carbokiller
Seniormedlem

Carbokiller sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Tallene mine, tatt fra næringsmiddeltabellen, er når fiberet allerede er trukket fra. Ikke no trøst der i gården... Næringsinnhold i produkter i Norge er alltid regnet når fiberet allerede er trukket fra.
Men hvorfor bruker du så mye tørrgjær? Alene er det 90 karbohydrater. Holder ikke en pakke?

Et tips er å skaffe seg kjøkkenvekt (digital). Koster ikke mange hundre kronene. I og med at alle næringsinnhold er opplyst i gram og ikke i dl, så er det vanskelig å regne ut eksakt næringsinnhold. En digitalvekt er utrolig smart å ha, og veldig lettvint til all matlaging/baking.

Hva som skjer med karbohydratene etter at de er stekt aner jeg ikke og noen må vennligst forklare meg hvordan et brød kan, via steking, miste noe av karbohydratinnholdet.

Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat