Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-04, 14:56   #23
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Har vært inne på albumet ditt. Nei, jeg husker fremdeles ikke. Jeg jobbet i Tyssedal forresten. Ikke så mange bedrifter å velge i. Var med gjennom branner og utrenninger, navneskifte og direktør skifter.... Har på fritiden gått masse turer langs Ringedalsdammen med hundene (noen fæle langhårede noen + 1 irsk setter), tatt trallebanen ..... Det er et flott område å bo i - spesielt for barn.

Uansett.. vi står alle sammen mot vekta og for et sunt kosthold. Vi er alle forskjellige og må finne det som funker for oss. Om vi følger forskjellige måter å nå målene våre har vi fremdeles samme mål. Å finne trivselvekten vi kan leve med. Om man følger pillekurer, pulverkurer, GR, Fedon eller andre lavkarbovarianter, er det viktig å forstå at det dreier seg om en total omlegging av kostholdet. Uansett hvga man gjør vil man ikke lykkes om man går tilbake til "gamle synder". Man må fortsette å spise sunt ! Det er vi enige om alle sammen (trur eg).

Skal følge med på Storegutter.com og jeg. Det var mye interessante input der !

Stå på !!