Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-04, 15:40   #556
magdalena
Seniormedlem

magdalena sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Nå er det lenge siden det er blitt skrevet her..Kjeder ikke folk seg lenger?

Ville bare sette ned noen ord om hvordan ting kan brått snu seg..Ene øyeblikket er alt bare helt svart og alt går i mot deg,man lurer på om ting er verdt å leve.En streber etter å komme ut fra mørket og klarer det halveis før en faller ut i det igjen.Men en dag,vil alt bare komme deg til gode,kanskje alt skjer på så kort tid at en svever på en rosa sky...?men like brått kan det snu seg igjen,men da vet man at ting blir bedre igjen.Av motgang blir man sterk,sies det,men med for mye motgang,kan det bli for uholdbart..Nå lyser alt for meg igjen,og det ska jeg nyte!En dag får jeg en knyttneve i trynet igjen,og da skal det bli godt å tenke på denne uken,som stadig ble bedre og bedre og vite at alt håp er ikke ute,selv om det virker slik i de tyngste øyeblikkene..

Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert