Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-06, 21:42   #1
paprika
Medlem

paprika sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Sandnes
Alder: 47
paprika er en juvelpaprika er en juvelpaprika er en juvel

Spiser jeg for lite?

Jeg har kommet til et punkt hvor jeg nesten har mistet matlysten helt. Jeg blir bare kvalm hvis jeg spiser noe særlig mer enn jeg gjør nå. Det er sikkert ikke så bra for kuren det heller? Nå spiser jeg:

Frokost: 1 speilegg og 1 baconstrimmel. Vann til drikke.

Lunsj: En tomat delt i skiver med ost over - gratineres i ovnen. (Nam med litt oregano - anbefales!) Dersom ikke i nærheten av ovn: salat med skinkebiter. (Men jeg orker ikke mye, det blir vel 150 gram til sammen) Dressing av rømme, majones, en dæsj sennep og hvitløkspepper

Middag: Et stykke kjøtt/fisk/kylling tilsvarende litt under en kyllingfilet med salat til. Dressing som til lunsj.

Kvelds: Aldri noe særlig sulten før i elleve-tida igjen. Da er jeg fysen og gidder ikke å lage meg noe, så det ender med en cavalier-appelsinstang. Jada, jeg vet at det er fy. (Men det er jammen godt )

Drikker masse væske i løpet av dagen. Prøver å drikke mest vann, men det blir litt pepsi max og fun light også. Jeg aner ikke hvordan det ser ut på vekta nå, men målene går i alle fall nedover... Hva tror dere? Må jeg klare å gnage i meg litt mer? Hadde aldri trodd jeg skulle miste matlysta, kan det være de vidunderlige vitaminene til Torkil, tro?

Paprika, mamma til to
paprika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat