Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-06, 15:34   #9
AnnaV
Medlem

AnnaV sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Bergen
Alder: 49
AnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjent

Sv: flymat-lavkarbosubstitutt?

Kjenner jeg blir litt småforbannna / frustrert når folk anbefaler å "ta seg fri" fra noe som ikke er en slankekur men en livsstil og en kostholdsfilosofi for meg (og mange andre). Litt det samme som press fra omverden om å bare ta seg en kake i selskap og bare en sjokolade fordi det er lørdag og bare bare bare.... Har du bestemt deg for å leve slik, så synest jeg det er flott at du gjør det 100 % - selv når ting ikke er lagt til rette for det!

Jeg foreslår nabobrød / prinsessebrød laget som rundstykker - veldig enkelt å frakte med seg, smuler ikke som skiver ville gjort, og har du noen babybel + feks eggerøre med skinkebiter og grønnsaker i boks kan du fly til bangkok via san fransisco om så skal være.

Uansett, ha en superduper ferie, og gjør ting som DU vil - den eneste som bestemmer over deg og ditt er deg selv!

"Jeg spiser for å leve - jeg lever ikke for å spise"
AnnaV er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - egenkomponert Svar med sitat