Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-04, 13:51   #12
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av
Thumbs up

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

Etter møtet i barnehagen vår kan jeg gi deg en bedre tilbakemelding på hvordan det faktisk gikk, men jeg kan fortelle litt om planene i hvert fall.

På møtet skal det være en ernæringsfysiolog som skal holde foredrag til hele gruppen (barnehagen har tre avdelinger). Denne personen jobber visstnok spesielt rettet mot barn - så vi får se hvilket ståsted personen har...

Etterpå skal hver av avdelingene gå hver til sitt og ha mindre "summegrupper". Der har jeg blitt bedt om å møte og være en aktiv deltaker. "I'll do my best"

Til våren skal det antagelig være et oppfølgingsmøte, og da har jeg blitt bedt om å være den som leder møtet og diskusjonene og holder "foredrag".

HVIS dette blir noe av - og ikke alt koker bort i kål'n, så er jo det kjempefint. Men enda vet jeg jo ikke noe om hvordan emnet blir tatt i mot av de andre foreldrene. DET får tiden vise.

Fedonisten

Veldig bra Fedonisten, her har du alle muligheter til å påvirke positivt

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat