Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-06, 11:20   #4
Fjonken
Seniormedlem

Fjonken sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 59
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Synsforstyrrelser

Har vært hos legen i dag. Han mente det nok kom av mangel på enkelte vitaminer og mineraler. Så jeg fikk streng beskjed om å være nøye med tilskudda mine. Det er ikke noe farlig og det opptrer bare nå og da. Ikke ofte. Noe rekvisisjon til øyelege var i følge min fastlege ikke nødvendig. Så.. der står jeg. Da min lege fikk høre at jeg går på lavkarbo ble han enda sikrere i sin sak. Han mente det ikke var uvanlig med slike anfall og synsforstyrrelser i forbindelse med lavkarbo. Og denne lege lever selv et lavkarboliv og har gjort det i flere år.. så da får jeg stole på det han sier. Han har hatt rett mht alle andre liderlser jeg har hatt så da har han sikkert rett nå også. Så husk på kosttilskudda deres folkens.. !

Medlem av piskeklubben

Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat