Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-04, 15:32   #11
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av marianne

Interessant! Proteinpulveret heter Power Shake og er fra Multi Power. Jeg har kjøpt det fordi jeg ønsker å bruke proteinpulver basert på soyaprotein og ikke fra melk (som jeg ikke tåler så veldig godt) og fordi soyaprotein skal være det proteinet min blodtype utnytter best.

Jeg fant ærlig talt ikke noe kasein her, og det heter vel muligens det samme på engelsk...gulp?!

marianne

Hadde ikke du laktoseintoleranse marianne? da skulle det ikke være noe i veien for at du skulle tåle kasein som er melkeprotein. Riktignok er det noen som er veldig allergisk mot kasein, men.... kanskje du hverken tåler kasein eller laktose.

MHM; jeg har ikke hevdet at det er bedre med kasein enn myseprotein, men jeg ser gjerne at begod utgreier det litt.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat