Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-06, 15:54   #9
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Marked for enda flere slankebøker?

Hva er motivasjonen din med å gi ut bok? Tjene penger? Hjelpe andre? Realisere en drøm? Skaffe kunnskap til allmennheten? Eller en kombinasjon av de ovennevnte, evt. alle?

Hvis man ser på trender av det som selges mest - så er iallfall min erfaring at trenden nå er på "mindre sukker" - og alt hva det kan innebære. Jeg tror at det finnes mange måter å nå ut på, og hvis man ser på Skaldeman, så har jo han kommet langt med sin humor, og truffet en viss gruppe mennesker. Men det finnes jo som sagt mange måter å nå ut på - og din måte vil kanskje treffe den samme gruppen, eller en annen.

Kanskje du skulle ha lest noen av bøkene som har solgt bra i det siste, for å se hvordan du passer inn i bildet?

Spennende, Fjonken!