Sv: sukker og karbofritt liv - mulig i lengden?
Takk, takk, takk.... ...jeg føler det lettere allerede, og, ja, det er jo nettopp det jeg vil - se mulighetene idet istedenfor begrensningene! Og jeg regner med at det er noe som kommer etter hvert, men nå er jeg så i begynnelsen av å legge om kostholdet at det tar litt mer styring over livet mitt enn jeg ønsker.
Selv er jeg også en tilhenger av å spise mest mulig naturlig og uprossessert...og prøver å gjøre det mest mulig i hverdagen med familien. Det betyr mye hjemmelaget middag , mye frukt (til barna...) og grønt på bordet. Og slik har vi levd lenge. men for meg har jo ikke dette vært nok, og dessuten har jeg jo hatt en tendens å gå i godteriskuffen for et par biter sjokolade litt for ofte...Men nå føler jeg meg inspirert, og klar for å "leve" slik...om enn ikke i ketolyse, så uten raske karbohydrater.
Så - takk for alle tanker og råd...det er godt å føle at det er flere på denne "smale sti"...og Nille, jeg setter veldig pris på om du retter opp hvis det er noe jeg har opptfattet feil. jeg er, som sagt, bare en novise her...

|