Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-06, 17:03   #2
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Ketose og eple

Opprinnelig lagt inn av Monna

Merket med en gang jeg kom i ketose at musklene mine ble sur, og at jeg fikk "problemer" med trappegåing og måtta gå mye ned i vekt når jeg holdt på med vektløfting. Dette har jeg forstått er pga at jeg er blodtype A. Fikk beskjed om å spise et halvt eple om morgenen, men det funket ikke. Økte til et eple om morgenen, og da ble jeg mye bedre. Problemet er at nå er jeg ikke i ketosefasen lenger.

Dermed lurte jeg på om det er noen her som har et godt råd til meg. Hva gjør jeg? Skal jeg slutte å spise eple, evt bytte det ut med noe annet? Spiser jeg for mye mat? Er takknemmelig for alle gode råd og erfaringer

Kutt ut eplet. Det er ikke ketosemat. Og vær tålmodig. Surheten i musklene pleier å gå over etter ei ukes til når kroppen din har vennet seg til å være i ketose.

Du får bare ta det bittelitt roligere med løftigen en periode.