Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-04, 00:06   #9
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av nalana

...når man er på restaurant, er heller de personene man spiser sammen med. Jeg ønsker ikke ekstra oppmerksomhet rundt min kostholdsendring før jeg kan vise til litt større resultater

Skjønner hva du mener og har forståelse for det. Det siste året har jeg gått ut med både kollegaer og venner uten å legge ut om hvorfor og hvordan jeg spiser. Lager ikke noen "big deal" ut av det liksom. Spiser det jeg kan spise og lar resten ligge om jeg har vært uheldig eller glemt meg bort. Men kanskje jeg bare har vært heldig med valg av spisesteder ? Tror det er ganske vanlig at folk skal ha litt annerledes enn akkurat menyen. I følge de jeg kjenner i bransjen er det ganske vanlig iallefall (jeg kjenner en del). Når det gjelder veikroer og fast food kjeder og sånn er det kanskje verre å få til.