Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-04, 14:11   #22
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Bacon-crisp...

...er faktisk på grensen til å være sunt ja. Er ikke så flink til å "Quote", men dere husker sikkert spørsmålet noen innlegg lenger oppe....

En av lavkarbo-guruene, nå husker jeg ikke hvilken, tror kanskje Atkins, sier at bacon-crisp er veldig bra. Det er så å si bare fett og proteiner, og faktisk mye mer proteiner enn fett. Nå har jo alle forskjellige ting å ta hensyn til, men hvis man holder seg til ekte vare, så er det ikke mye galt i å kose seg med det innimellom. Det er nygelig med avocadodipp til. Men man må nok lage den selv for å vøre sikker på at det ikke er noe styggedom i den.

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste

Sist redigert av nalana : 21-09-04 kl 00:49. Årsak: skrivefeil
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat