Sv: Paprikas slankedagbok
Takk for det! Jeg tror nesten jeg må si at eksamen gikk strålende, men i dag har jeg skeiet ut på karbofronten. 3 cavalier-sjokolader under eksamen (spiste salat også), Fedon burger til middag og 100 gram pistasjenøtter i kveld Jaja, en gang i blant må man skeie litt ut. Det som er det beste av alt, er at jeg ikke har dårlig samvittighet. I det siste har jeg jo bare blitt slankere og slankere Jeg har ikke vært på vekta, men målene sier sitt. Tenkte jeg skulle dukke ned i sekken med klær som er lagt bort fordi de var for små. Kan bli en gledelig overraskelse. Jeg må i alle fall ta en eller annen form for aksjon, de klærne jeg har på meg nå, er alt for store. Hurra og atter hurra! I morgen er det tilbaket til de gode vanene, jeg er ikke redd for å sprekke totalt, og det er så deilig.
Jeg må nok operere bort steinene og galleblæra fordi jeg er mye kvalm og har smerter. Kvalme kan være tegn på begynnende betennelse i gallegangene, så det er nok best å bare få ut hele herligheten. Men Nille, må du ikke være forsiktig med fett nå som du ikke har galleblære? Eller tåler du alt?

Paprika, mamma til to
|