Sv: sulten på lavkarbo?
Opprinnelig lagt inn av bikini
Jeg bruker Bio Life sin krom pikolinat...125 mcg per kapsel, jeg tar 1-3/dag, stort sett to (står dagsdose 1 på den, men damen i helsekosten sa at man kan ta opp til tre om dagen...kommer an på behovet. vet ikke om jeg syns det hjelper, egentlig?
Hjelp...leser nå på innholdsfortegnelsen at den inneholder rispulver , som første ingrediens!!!Det høres jo ikke særlig lavkarbo ut! Noen tanker om det?
Ellers tror jeg jeg må prøve å kutte ned på melkeprodukter, for vekten står bom fast, siden over en uke ...jeg som syns jeg har vært så flink Spiser likevel en god del grønnsaker, og en fiberrik i ny og ne(maks 1,5/dag...men har ikke spist på et par dager nå...), så jeg ligger nok ikke helt i bunn på karber. Men det tror jeg ikke jeg ville ha klart, har aldri klart et oplegg hvor jeg må nekte meg alt...og en Skaldemanndiett hadde jeg aldri klart. Klarer jo nesten ikke egg etter tre uker, jo !
Jeg også har prøvd krompikolat uten at det hjalp en døyt, Nå bruker jeg Sunkosts egen multivitamin, den inneholder krom + de vitaminene som må til for at krommen skal virke.
Har også en egen kromtablett som i tillegg til krom inneholder noen B-vitaminer og magnesium. den virker også fint. Den er fra synergiLine.
|