Tråd: Spørsmål
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-06, 22:12   #2
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Spørsmål

Opprinnelig lagt inn av roseblood

Okay, så har jeg begynt på atkins. Holdt på 1 1/2 dag nå.
Det jeg lurer på.. jeg havner i ketose og fettet begynner å renne av. Sikkert umulig å svare på, men hva er 'normalt' å få av seg på ca 10 dager?

Alt mellom 0,5 til 2,5 kg. Snittet ligger vel på rundt 1,5 kg de første 14 dagene.

Opprinnelig lagt inn av Roseblood

Men det jeg egentlig lurte på, er: Hvor mye skade gjør man ved å ha en karb dag? Grunnen til at jeg spør er fordi jeg skal på date 2 juni.
Og hadde egentlig vært deilig å fått slippe å tenke egg og kjøtt og *gulp* salat bare den ene dagen.
Hvor mye kan jeg forvente å gå opp, og er det noen forskjell hvis jeg spiser bare 50gr karb og heller innpå uten å tenke noe over det?
Lang tid tar det å hente seg inn igjen. Prøve å finne ut om det er verdt det.. Eller om jeg bare burde vente med atkins til daten er over.

Skal du gå på Atkins Induksjon er en karbedag ikke noe alternativ - egentlig. Du går ut av ketose, vil sannsynligvis få noe vannvekt det kan ta noen dager å få av, dvs. ikke regn med noe vekttap den uka.