Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-06, 22:39   #11
bikini
Medlem

Medlem siden: May 2006
Alder: 56
bikini er på en erverdig vei

Sv: sulten på lavkarbo?

Takk for alle gode svar...

først, krompikolinat: det var det jeg ble anbefalt i helsekosten, det skulle være sååå bra, men jeg syns virkelig ike at jeg merker noen forskjell med eller uten. men jeg tar også Sunkost sin egen multivitamin, og likevel...men det kan jo være noe i det du, Sirkeline, sier, at det er noe som skjer det første ukene, og at fet går over.

Har ellers prøvd meg på å få i meg mer fett...det er nesten så jeg skammer meg litt når jeg lager en smoothie på både cocosa, xtra virgin oliven og Udos, men syns faktisk at jeg har vært mindre sulten idag!? Siden jeg ikke veier noe, men tar alt på øyemål, tenkte jeg at jeg kanskje rett og slett har fått i meg for mye proteiner i forhold til fett? (har ikke skjønt hvordan jeg måler hvor mye fett jeg får i meg, heller... ?)

Prøver det...det sser ut som om jeg bare må prøve meg fram.

Og trene, det gjør jeg..to timer idag! Heia meg ! (Trener vel en to-tre timer i snitt/uka...og skal begynne å gå mer på tur, det skal jeg..)

bikini er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg generelt, ketolysekuren når jeg må! Svar med sitat