Tråd: Hvor mange kg
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-06, 09:16   #6
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange kg

Jeg har ikke hørt om NOEN på South Beach som har gått ned 4-6 kilo de to første ukene. Snittet ligger ifølge de jeg kjenner (i et amerikansk South BEach forum) på 2-3 kg (4-6 lbs/pund). Altså ligger du akkurat på gjennomsnittet. Hvor mange kilo du går ned kommer an på mange ting. Bl.a. hvordan forbrenning du har, om du tar spesielle medikamenter, eller har noen sykdommer - om du er mann eller kvinne (menn tar av mer enn kvinner) og ikke minst hvor mange kilo du har å gå ned. Dess mer du har å gå ned dess mer tar du av de to første ukene.

En del av dette er vannvekt. Det er heller ikke bra for kroppen å gå ned mer enn 0.5 til 1,5 kg pr uke i lengre tid. Kroppen må få tid og man vil jo helst at huden skal følge med og ikke bli sittende igjen med masse løst skinn. Det har også vist seg at hvor fortere man går ned de første ukene, dess fortere kommer man til det fryktede platået.....

Du har selvfølgelig lov å være misfornøyd, men for de fleste her inne blir det aldri så lite absurd at man er misfornøyd med 2.5 kg på to uker.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat