Tråd: kalorier
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-06, 14:37   #10
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: kalorier

Opprinnelig lagt inn av Kristian

Er ikke helt enig med deg der fjonken for det går jo fint an å passe kaloriene uten å spise for mye karbohydrater.

det er min erfaring også. jeg har magne ganger måttet ta ei ekstra skei olje for å komme opp på akseptabelt kalorinivå. Mitt problem er at jeg ofte får i meg for lite - selv om jeg ligger på 70-75 % fett og mellom 20 og 25 karber. Noen spurte meg om dette tidligere og jeg postet som "bevis" en gu bråte dagsmenyer med fordeling 70-75/25/5 med kalorinivå mellom 1200 og 1800 kalorier pr dag.

Ikke noe problem i det hele tatt !!

Men det gjelder å ha riktig sammensatte måltider, riktig fett og myekjøtt/fisk md grønnsaker....