Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-04, 10:57   #18
Begod
Seniormedlem

Begod sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 56
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Kristian

Mener du det altså Begod at om du spiser bare proteiner så kommer du ikke i ketose? Eller at du ikke får utslag på ketostixen?

Har aldri prøvd å spise bare proteiner, men jeg vil tro at kroppen vil omdanne kroppsfett til ketonlegemer på et slikt kosthold. Om man får utslag på ketosticken, kommer vel anpå mengden mat man spiser. ved kalori underskudd vil jeg anta at man ikke for utslag på ketostiken.

Tror også at blodtype er avgjørene. Siden jeg er A så går nok lite ketonlegemer ut i urinen. De "blir sittende" eller forbrennes.

Det jeg vel mener er at det er mulig å gå opp i vekt selv om man er i dyp ketose. pga. for mye fett(kalorier) i kostholdet.

Det morsomme med ketose er at man "pisser ut kroppsfett" eller inntatt fett.

Begod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eat + DVP og egne erfaringer Svar med sitat