Sv: bredspektret kosttilskudd
FitLine produktene er veldig gode. Jeg har ikke prøvd dem selv enda, men det er flere her inne som bruker dem fast.
Så har Ketolyse en kosttilskudd pakke som er veldig bra. Speiselt sammensatt for ketogent/lavkarbo kosthold. Prisen der er også god. der bør man plusse på et eller annet Omega 3 produkt.
Det er ikke mulig å få et godt kosttilskudd som dekker HELE behovet tror jeg. Det er fordi mange av vitaminene/mineralene ikke skal tas sammen, fordi de hindrer kroppens opptak da. Noen BØR tas sammen fordi det hjelper kroppen å ta dem opp. F.eks. kaslium bør tas sammen med magnesium og D-vitamin.
Men dette her vil Torkil på Ketolyse og evt. de som selger FitLine vite mer om....
Selv tar jeg Solaray Spectro Multivitamin + Ultra Omega 3-6-9 + kalsium med magnesium og D-vitamin. Har kuttet ut andre etter en test hos helhetsterapeuten. Det er 1/2 år siden og jeg merker faktisk igen forksjell fra da jeg kjørte på med C-vitaminer, ekstra Magnesium, Kalium, Q10 og en haug med andre. Har mye bedre plass i kjøkkenskapet og kroppen har det like bra. Men jeg tror det er viktig å ha et godt balansert kosthold ved siden av.