Vis enkelt innlegg
Gammel 28-05-06, 14:50   #7
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Pro-Phase... er det noen vits?

*spark*

Bare gjentar jeg Elian.... DET FINNES INGEN SNARVEIER !

(Om man finner noe man tror er en snarvei så viser det seg som oftest at man summa sumarum bruker enda lenger tid på den enn om man hadde tatt hovedveien. To skritt frem, og et tilbake.. etc. etc.)

Det er det samme som med disse hurtigkurene; Joa, man går raskt ned, men det går like raskt opp og igjen, pluss litt til... !

Du har vel ikke tenkt å bruke tusenvis på kroner i piller resten av livet for å holde det vedlike vel ??

Vi kjenner hverandre så godt at jeg tar sjansen på å si: Det ER lov å bruke hue ! Uten at du blir fornærma !!