Vis enkelt innlegg
Gammel 28-05-06, 15:43   #1
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 47
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk
Thumbs down

Barnehagen tror prim og banos er sunnere enn syltetøy!

Jeg ble ganske sjokkert sist jeg var på samtale i barnehagen. Da vi kom inn på dette med mat, så fortalte "tanta" at begge jentene mine spiser opp til 4-5 skiver brød til hvert måltid. Men de er VELDIG strenge på at de ikke bare får spise syltetøy, de MÅ ha litt prim og litt Ha-på og litt Banos og sånn også!

ER DET MULIG????? NÅR ble DET sunnere enn syltetøy??? Jeg synes ikke sånn pålegg har noe på et barnehagebord å gjøre i det hele tatt. Det eneste jeg kan strekke meg til er brunost, selv om jeg vet at også DET inneholder like mye sukker som melkesjokolade. Men det er i hvertfall NOE sunt i det da. Jern.... (?)

Jeg må også nevne at jentene mine har med eget brød i barnehagen. Der går det kun i "5,- kneip" fra Rema1000. Og det får de ikke spise. De har med Fedon lindberg brød, hjemmebaket Inger's rugbrød eller Fiberrik og Rugsprø. Og de ELSKER det! (Som skrevet over, de spiser 4-5stk hver seg)

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat