Sv: flymat-lavkarbosubstitutt?
vi flyr jo om natten, så jeg regner med at jeg alt for trøtt til å spise hele turen 
så da tenkte jeg å ta med: litt nøtter, babybel, atkins bar og fastelavens boller uten søtning men med pålegg på. ( digg)
nå vi lander er det 1 times busstur. så maten skal liksom vare til jeg kommer frem til hotellet.
og med tanke på selve ferien. så hvis jeg skal ha litt cola, ja det blir cola light. ( hjemme drikker jeg kun det når jeg er kjempe kvalm og ingenting annet hjelper og istedenfor chips skal jeg spise nøtter. enten salte eller ikke salta)
men har noen flydd om natten med charter? hvordan er opplegget ifht til dag flyvning? jeg tenker at folk vil sikkert sove litt innimellom.
heldighvis har jeg fått ett sinnsykt godt sove hjerte. jeg kan sovne overalt, gjerne med masse musikk eller lyd på.
når jeg var nyfødt så hadde jeg kolikk de 3-4 første månedene. og de eneste gangene jeg holdt kjeft var når mamma og pappa bråkte med drill eller hammer e.l. de bygde nemlig hus da. hihi nå kan jeg sovne på sofaen med to bråkete fotabll supporter hyle å skriker om offside og straffe o.l.
litt utenfor tema dette jaja
|