Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-06, 01:53   #11
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 41
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange karber tåler du?

Opprinnelig lagt inn av Nille

Det varierer veldig har jeg funnet ut, - jeg er i ketose rundt 25-30 karber, tar av rundt 20-25, vedlikeholder på 35-45. Over 50 og jeg legger på meg. Grensene er litt flytende.

Tar opp igjen en gammel tråd nå, for når jeg leste den på nytt var det noe jeg hang meg opp i..jeg trodde at ketose=vektnedgang uansett jeg. Mener du at du, selv om du f.eks. er i ketose på 30 karber går du ikke ned?

Jeg har hele tiden trodd at det ikke var akkurat mengden karbohydrater som avgjorde hvor fort, og om, man gikk ned. At så lenge man var i ketose var man "safe"...så det stemmer ikke?

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat