Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-06, 10:21   #8
Esp1
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Gode oppskrifter for oppstart av katolysekuren

Endelig godt i gang

De første to ukene har jeg gått ned 5 kg! Det har gått rimelig smertefritt, men jeg merker innimellom at jeg har fryktelig lyst på sjokolade. Jeg har vært FLINK, unngått alle fristelser og bare spist "riktig". Det går mye i kjøtt, biff, kjøttdeig og kotteletter marinerte i hjemmelaget marinade av olivenolje og gode krydder. Tilbehør blir gjerne gresk salat eller gratinerte brokkoli og blomkål. Har laget meg en glimrende oppskrift! Buketter med brokkoli og blomkål legges i en ildfast form, krydres med hvitløk, pepper og salt og tilsettes en passende dasj fløte og dekkes med revet ost. Gratineres i stekeovnen til osten er gyllen... SNADDER!

Jeg har funnet ut at morgenomeletten er genial til mellommåltid, herlig med den hevingen i ovnen

Det er godt å ha baconsnacks på lur, går ofte ned noen biter om kvelden.

Jeg har ett spørsmål; Jeg merket ganske raskt at sultfølelsen ble kraftig redusert. Jeg kan gjerne spise bare to måltider om dagen, lunsj og middag, og føler ikke behov for mat mellom. Er det nødvendig å spise flere måltider for å ivareta metabolismen, eller skal man nøye seg med å spise når man er sulten?

-Fortsatt topp motivert-

  Svar med sitat